O facuram si p'asta...




Joi... clasa plina de iepuri... de ce? Simplu... ora de mate. Si de parca nu ar fii fost de ajuns, aveam o lucrare anuntata (am pus-o). Dar cum nu oricine intra la prima clasa de mate-info, ci doar cei pe care ii duce capu' (si la prostii), am pus-o de o iesire la iarba verde, in weekend, cu clasa, cu domnul director,profu' de mate ;). Mai era o singura problema... profu' nu stia ca iese cu noi. Trebuia sa il anunte cineva; si cum doar patru copii din clasa ar avea curajul sa o faca, din care lipseau olimpicii(pe care nu vrem sa ii dam afara din clasa) au mai ramas doar doi... subsemnatul si Lavinia(Balan). Eu nu prea eram in forma... asa ca "Lavini,fi barbat!!". Ce credeti... a mers... punct ochit; scaparam de lucrare. Acum e partea mai nasoala... organizarea :)). Carnete de soferi avem, dar mai greu cu masinile... stupoare... gasiram tot... poate pentru prima oara cand reusim si noi sa fim la inaltime cu organizarea. Plecaram la Cheile Glogovei-soare,apa,campie...mancare si bautura(suc,bineinteles...pe dracu)-si trebuie sa aratam ce stim. Domnul director a venit imbracat cam elegant pentru o iesire la iarba verde si cu toate acestea a dat startul la cautatul lemnelor prin padure. Ne uitam unii la altii ca prostii... nu ne venea sa credem ca se poate cobora la minte nostra. Luaram noi lemnele,facuram focul(fetele) si pusaram sucurile la rece, in rau... pana fac fetele d'ale gurii, noi ne bagaram la un fotbal. Facuram echipele si incepuram;castigara cei mai buni. Cum era si normal,ne era sete... toti ne duceam spre rau,dar Dumnezeu ne-a scos-o in cale pe scumpa mea Dana(Stroia) care ma cheama la ea si imi zice:"Bah,va adusai niste vin de la tara,dar sa nu va vada ceilalti ca poate am probleme..." Atat am vrut sa aud... si dai cu vin(intre timp e gata si carnea), dai cu mancare... Bah nene da bun mai era...Dana:"Va place bah ca de asta va dau la majoratul meu."(despre asta o sa va scriu mai tarziu). Acum era satuli si aveam nevoie de un imbold sa plecam acasa... totusi era cam greu pentru ca ne simtisem chiar bine impreuna si parca nu vroiam sa mai plecam, dar am luat-o in final usor spre casa,cu promisiune ca o sa repetam escapade de acest gen... Insa trebuie sa mai asteptam sa inceapa scoala si ne mai fie promisa o alta lucrare...

5 comentarii:

Anonim spunea...

mooaaa am avut noi asa ceva de mancare??a fost asa frumos aranjata vreodata mancarea...se vede k nu se daduse startu?si in poza aia mai usor cu vinu...cine a dat startu:D?

trance1st spunea...

dracu mai stie....important e ca l-a dat cineva:)))))

Anonim spunea...

folosesti expresii pe care doar tu si inca vreo 2-3 "de-ai tai" le cunosc sensul :P mai lucreaza la asta...

Anonim spunea...

:))))vinu' oricand acolo unde trebuie....;)

Anonim spunea...

frumos la gratar mai ales cu profu de mate...imi si inchipui...da macar ati scapat de lucrare...intelegenta idee,trebe s recunosc...

Poop cole

Poop cole

Just me...

Just me...

La chef

La chef

Noi 3

Noi 3

Cu Amytzu

Cu Amytzu

Me & SoSo

Me & SoSo

La scoala

La scoala

Lavi q baietii

Lavi q baietii

Verii... :))

Verii... :))

Trupa de shoc...

Trupa de shoc...

Cu moshicu' ;)

Cu moshicu' ;)

Campionii...

Campionii...

cu Nicu la balta ;))

cu Nicu la balta ;))

''Grasu''

''Grasu''

"Gutza"cu Eugen

"Gutza"cu Eugen

Lavi cu Dana

Lavi cu Dana

Yo,coco,Gyni

Yo,coco,Gyni

Robby si Clau

Robby si Clau