"Hai ca bag si eu..."


Marti la scoala... pauza; ce puteam sa fac si eu dupa ce in urma cu 3 zile castigasem la pariuri... normal,sa ii inmultesc :))) Cu revista "Astra-pariuri sportive" pe banca, nascoceam meciuri "sigure" din acea zi. Era ziua Champions League; in incercarea mea temerara mi se alatura si Nicu(Catana Nicu), unul dintre colegii mei. Si incepuram noi sa analizam echipele, cotele si sansele fiecarei echipe de a castiga... intre timp, Soso(Voinescu Sorin), isi lungea si el nedumerit gatu' spre revista, intervenind: "Ce faceti mah acolo?"..."Pai... punem la pariuri!" ii raspunde o voce concentrata... "Cat puneti?" revine el enervant :))) "25.000" ii raspund deja enervat(erau bani la mijloc:P). Se uita So'o al meu prin buzunar si revine cu o voce specifica unui experimentat parior..."Hai ca bag si eu..." :)))) Gata...prostisem deja multi colegi(mai aveam putin si nenoroceam si fetele). Se termina orele si mergem sa bagam. Mai era o singura problema... nu era nici un major intre noi si trebuia sa ne puna cineva biletele... pana la urma rezolvam si problema asta si mai era doar una... sa ne iasa meciurile...
Incep si meciurile... yo am pierdut imediat, Nicu si el... Soso nu dadea nici un semn. Poate se culcase... se termina si meciurile si Soso da un apel dubios pe la 11 seara... stia si el ca tema nu o facusem; ce o vrea asta de la mine...? Raspun la telefon:"Bah am castigat..." X(X(X(X(X(X( Deci eu stau si gandesc toate posibilitatile(cu toate ca nu le nimeresc nici o data) si asta pune si el pentru prima data in viata la pariuri si castiga... eram revoltat.
Ce mai conteaza asta... sa ne bucuram pentru Soso... urma o zi de scoala si pateurile si dozele erau la putere... urma sa faca cinste...doar castigase la pariuri... Ajungem si noi la scoala, incercam toti sa il pupam in cur cat mai bine, sa fim tratai regeste in pauze :))) "Si...dai si tu o doza...un pateu...?" Soso:"Bah...ii dadui lu' tata sa scoata banii si apoi sa imi plateasca factura la telefon cu ei!" Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Si dai...injuraturi printre dinti(de mama). Insa el ne linisteste:"Lasati ca bag si azi un bilet si dau maine de baut..." Ce credeti...? Peste un an jumate a mai castigat...
Cu toate astea noi il iubim pe Soso...si daca citesti acest articol, sa sti ca nici acum nu e tarziu sa dai dozele alea...

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Lasati ca bag si azi un bilet si dau maine de baut..." Ce credeti...? Peste un an jumate a mai castigat...
=))

Nicushor spunea...

Ahh ce vremuri, cand am intrat prima data la pariuri cu tine...asa ceva nu se uita :)). Bine, nu prea am eu norocul tau la pariuri, dar asta e.
App, sapo a castigat vreodata la pariuri de cand pune? :)

Anonim spunea...

Succes

Poop cole

Poop cole

Just me...

Just me...

La chef

La chef

Noi 3

Noi 3

Cu Amytzu

Cu Amytzu

Me & SoSo

Me & SoSo

La scoala

La scoala

Lavi q baietii

Lavi q baietii

Verii... :))

Verii... :))

Trupa de shoc...

Trupa de shoc...

Cu moshicu' ;)

Cu moshicu' ;)

Campionii...

Campionii...

cu Nicu la balta ;))

cu Nicu la balta ;))

''Grasu''

''Grasu''

"Gutza"cu Eugen

"Gutza"cu Eugen

Lavi cu Dana

Lavi cu Dana

Yo,coco,Gyni

Yo,coco,Gyni

Robby si Clau

Robby si Clau