Cum putem evita liceul... =))))))))))

Aproape a trecut si aceasta vacanta... sunt deja melancolic gandindu-ma ca peste un an... ma voi intalni cu sapo, nicu sau soso si vor fii doar... FOSTII MEI COLEGI... prea repede au trecut aceste vacanta din timpul liceului... totusi nu imi va parea rau ca am avut parte de un asa colevtiv... asa o clasa... cine va putea uita primul Craciun din timpul liceului... mai bine zis Ajunul Craciunului... stateam si yo ca omul in pat, tata facea bradul, eu ma uitam la "Copiii de la 402" si suna telefonul... scumpa mea Ana(Zagor)... "Ce faci mah...?" eu:"bine... ma uit la desene..." ea:''distrusule... hai pana la scoala sa ma ajuti cu ceva... sunt cu Andreea(Suciu) si nu reusim sa bagam in cancelarie niste felicitari pentru profesori..." eu:"Gata... vin..."(daca stiam eu ce urma...). Ajung acolo si... ce sa vezi... nu aveam cum sa le ajut nici eu... doar cu o idee (asta a fost a doua eroare...). Ochiul meu a vazut ca geamul de la clasa noastra, care era deasupra cancelariei, era deschis... (a treia greseala). Dar eu ce zic... "Il sun pe sapo(Posa Bogdan)... (greseana no.4). Ii explic ce am de gand... la care el un scurt... "Vin...!!" (numarul 5...). Ajunge al meu sapo... eu:"Bah posa...noi incercaram sa bagam felicitarile astea pe sub usa si nu merge... da e geamul de la clasa deschis si..." Atat am apucat sa zic...Posa era pe ziduri... ce usurare(in gandul meu), dar ce sa vezi...iese lumea din blocul vecin pe geam si incep toti:"Hotiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! sunam la Politieeeeeeeeee!!!" Of la naiba... Andreea si Ana se ascunsesera dupa scoala... eu:"Stati linistiti...noi doar punem niste felicitari pentru profesori... (dracu ne-a crezut...=)))))) ). Cand in sfarsit apare tanti Maria (apropo...BURSELEEEEEEEEE). Ce usurare pe mine... ce naiba, era prietena mea...(pe dracu...). Tanti Maria:"Ce naiba faci Catana...?(disperata...) Lumea o tot tine...:"POLITIAAAAAAA!!!!!" (Posa al meu era in scoala...:))))) ). Ii explic ce facem... la care ea... :"Nu ma intereseaza... Il sun pe domnul director (directorul si dirigintele nostru, domnul Drula Valeriu)". In gandul meu..."Am pus-o..." eu:"Il sun eu pe domnul diriginte.... (iese si posa...dupa ce isi indeplineste misiunea)".Ii spun ce se intamplase si el imi raspunde sec:"Eu nu il sun..." eu:"Bah...eu am avut ideea... eu o iau pe umeri... da-ti un telefon..." Imi da sapo si il sun pe diriginte... :"Buna ziua... sunt robert ...catana ...stiti... ne-ati spus ca ar fii frumos sa dam de sarbatori felicitari la profesori... si am facut-o..." El:"Bravo... foarte frumos..." eu:"Dar a intervenit ceva... am intrat in scoala pe geam... adica posa...(am dat vina pe el... primul lucru inteligent:)) ) El:"Aaaa... Bogdan... lasati ca nu este nici o problema..." Yessssssssssss. Dupa aceea rasuflam usurati toti... scapaseram... si da... a venit Mos Craciun in aceea seara la noi >:P... Cand cred ca totul a trecut... imi trimite sapo un SMS:" Pentru intrare prin efractie luam intre 2 si 4 ani de inchisoare... cu suspendare... =)))))))))))))))))))."


  • 5 comentarii:

    Anonim spunea...

    Cel putin am fost originali si ne-am apropiat de spiritul Craicunului, pacat ca nu toate felicitarile au fost apreciate si au ajuns semn de carte :D

    Anonim spunea...

    bine mai…e bine sa fa va faceti amintiri de astea, o sa aveti ce povestii nepotilor… daca nu cumva pana at o sa va vada pe net cu altele si altele…:-))))))

    Anonim spunea...

    Mai potrivit la titlu era: Misiune Imposibila: Felicitari de Craciun.
    Ti-a cam tremurat inima cand i-ai auzit pe aia pe bloc tipand Politia? Auzi ce oameni, sa nu va creada. N-au mai vazut pe nimeni intrand pe geam sa puna niste felicitari? Trebuia sa se imbrace Posa in Mos Craciun, cine avea sa-l bage la inchisoare pe mosu`? :)

    Anonim spunea...

    =))))
    nebuni

    Anonim spunea...

    profa spunea:
    bine mai…e bine sa fa va faceti amintiri de astea, o sa aveti ce povestii nepotilor… daca nu cumva pana at o sa va vada pe net cu altele si altele…:-))))))

    1. care profa?
    2. doar unii din noi o sa avem ce povesti nepotilor...eu,nicu......etc
    3. OBLIGATORIU!

    Poop cole

    Poop cole

    Just me...

    Just me...

    La chef

    La chef

    Noi 3

    Noi 3

    Cu Amytzu

    Cu Amytzu

    Me & SoSo

    Me & SoSo

    La scoala

    La scoala

    Lavi q baietii

    Lavi q baietii

    Verii... :))

    Verii... :))

    Trupa de shoc...

    Trupa de shoc...

    Cu moshicu' ;)

    Cu moshicu' ;)

    Campionii...

    Campionii...

    cu Nicu la balta ;))

    cu Nicu la balta ;))

    ''Grasu''

    ''Grasu''

    "Gutza"cu Eugen

    "Gutza"cu Eugen

    Lavi cu Dana

    Lavi cu Dana

    Yo,coco,Gyni

    Yo,coco,Gyni

    Robby si Clau

    Robby si Clau